Deze week las ik in iBestuur dat de nieuwe Digitale Dienst "geen centrale uitvoeringsclub" wordt: het kabinet kiest, in lijn met het advies van de NDS-Raad, voor een regie-organisatie. Ik ben blij
Digitale dienst
Alle berichten gelabeld Digitale dienst door Ron Roozendaal
